Tuesday 19 April 2011

annoying !

hye hye dudes !
ta td0 lagi ke ?
ha meyh folow blog akuh neh ,

tade bende nak cakap pon.
tp still jugak nak merepek , ade aku kesa ke ?
blog aku , aku punye suke la . haish !

ermm , rindu my bb muhammadsyaizrasahudi !
rindu tapi ego tinggi , huh! peduli la . diri aku en.
haiya , ermm nak mesej ke tanak.nak|tanak . fikir fikir , mane satu ?

tapi nak mesej da kul bape plak eyh ?
adoh ! adoh ! berblog punye pasal tengok jam sudah kul bape daaa 
haiya , kul 4 a.m ! haish! pecah rekod meyh ta tdo ! ngee~~
kalau ta mase neh da meleleh air liur basi . mr.bulu bulu pon meleleh jugak la.
selimut entah kemane , rupa entah jadi ape . bantal entah kat mane.
then ta lupe jugak mr bulu bulu yang tataw ktne entah.
maybe aku tindih dy , maybe jugak aku campak dy entah kemane ,haish!
but , aku taley tdo tanpe mr bulu bulu saye !
sebab my bb yang kasi , ngee~~
i love you sayang

ermm , bosan plak.nak on9 fb pon , fb cm cilake .
entah bole on entah tidak aku pon tataw la.
ad0h ! mate pon suda rabak la .
takyah cakap banyak la , jom td0 !

zzzzzzzzzzz!

No comments:

Post a Comment