Sunday 24 April 2011

bosan tahap gaban

assalammualaikum wbh :)
adoh , dah lama ta update blog .sebabnya tade cerita yang best best.
tetiba plak hari ini nak gatal gatal tangan update blog, bukan tangan je gatal gatal ,
kaki kaki pon ikot gatal sekali ni . nak merayap kot.eyh , mane bole nak merayap merayap tyme
macam ni . nak tahu sebab ape ? sebabnye ...


nampak ta buku yang bertimbun timbun macam tempat pelupusan sampah ni tingginya ?
haha , sudah tentu la.ape kaitannya buku ni dengan story mory aku ? haa , kalau nak tahu .tyme ni aku tengah
exam la , mane bole nak merayapkan ? kena fokus kat study .hmm, ni pon ade tyme lagi nak update blog.
tape tadi da spent tyme untok study.sampai nak pecah kepala otak ni.

sekarang ni tengah study dengan NATASHASYAZWINASKHRUDIN  .betol ta aku taip name dy ni ?
kang ta pasal pasal kena marah sebab salah eja.haha.oke, aku confirm betol da ni.
adoh , kepala da ting tong jugak sebab dari td study ta behenti.

sekarang tyme to rest , sambil layan lagu favourite saat terakhir 
sambil jugak layan minum coffemate .perghh ,sedap gyle.
bukan ape just nak hilangkan ngantuk ni je. tambah plak aku tengah kehausan.
memang elok benar da tu.kesedapannya terasa sampai ke usus besar aku ni.
korang semua try la , confirm pasti mau lagi dong ! 

hmm ,memang bosan tahap gaban , nak sambong membaca da memang malas.
nak text tade sape nak text , my sayang muhammadsyaizrasahudi confirm da tidur.
tanak ganggu dia , sebab esok pagi dia da kena balik institutkemahiranmara .
bagi chance dia nak rehat . sebab petang tadi penat fighting mulut dengan dia.
memang da macam kat dewan parlimen , berdebat mengalahkan menteri .
tapi last aku jugak menang , hehe.terima kasih sayang da bagi saya yang menang !


kitorang ni macam tom and jerry tahu , asik nak bergaduh je.
last last baek jugak , kitorang taley nak gadoh lame lame.
auwww , hati rindu selalu .serius tahu, sejahat mana saya buat kat kamu sayang .
saya tetap sayang kamu selama lamanye ! iloveyou sayang
sejahat mana mulut saya kata , maki kat kamu
saya tetap sayang kat kamu ! kamu nyawa saya  !
kalau tade kamu tak tahu apa akan jadi dengan saya .
sekeras keras kepala saya , saya tetap jugak sayang kat kamu .
serius sayang !

walau banyak mana kawan lelaki saya , kamu tak perlu risau sayang sebab
saya tetap pilih kamu jadi teman hidup saya. 
apa pon orang kata pasal kamu saya tetap akan terima kamu seadanya
sebab , hanya kita je tahu impian kita . hanya kamu je tahu jiwa saya and saya je tahu jiwa kamu !
biar pon kita tak sama otak . tapi kamu yang terbaik buat saya .
biar pon mulot saya jahat , saya dah pon jadi milik kamu !
kamu pon da jadi milik saya , walaupun tak sepenohnya lagi saya tetap milik kamu ,
dan kamu pulak milik saya .
shah & lyna


saya sayangkan kamu selamanya !
i love muhammadsyaizrasahudi !


No comments:

Post a Comment