Tuesday 26 April 2011

home sweet home

salam semua ?
ade baek ka arini ?
adoh , rasanya baru arituh aku update blog neh.
arini mau update lagi la . banyak story taw !

firstly ,
saat yang ditunggu telah tiba.
final exam da habis , tapi jawab entah pape.
ikot aku je nak jawab ape . kang ta lulus ha menganga la kau cik lyna.

secondly,
alhamdulillah aku dapat pulang dengan selamat .
bertolak jam 11pm , actually tiket pukul 10:30pm tapi
bas lambat nak mampos , terpaksa tunggu setengah jam
annoying !
now , berada di terminal klang sentral .menunggu jam 8am untok pulang ke
sabak bernam plak.buang masa 3jam sahaja . suka sangat buang masa.

thirdly,
da kat rumah tataw nak buat apa plak ,
makan+merayap+membuta=GEMOK.
itu benda yang wajib aku buat kat rumah.
itu je la kerje kau lyna , buat tahik mata nombor 3 ,
naib juara merayap. and ranking yang pertama.jeng jeng!
tentulah makan !
ape pon ta bole la.

fourth ,
hari minggu , keluar date dengan kekasih.

itu la kerje aku tiap hari minggu .
macam tade kerje laen plak. haha
bia la ape orang nak kate yang penting aku hepy !
besh besh !

itu saje . the end !

No comments:

Post a Comment