Tuesday 17 May 2011

maaf dari hati~~

asslammualaikum..hye korang sume..
lame ta update blog.bukan ape takde cite pon nak kongsi.
eyh bukan cite kongsi okay..psst psst denga kate cite kongsi ta sonok eyh ?
haha,simpati la kt korang yang da tgok .buat abs duit beli tiket tp cite dok dap apah.
bak kate org ganu..nananana ganu kite.. haha.

okay nak cite neh. malam neh malam yg penuh dengan kebanjiran air mata.
sebab mulut badan binasa.mulot aku laser ke ?hurmm, aku pon tataw la.
bukan niat pon nak lukakan aty sape2.tapi sbb ikot aty yg menyampah sangat
aku sanggop lukakan orang sekeliling aku.im sorry..

but malam ni aku bangga coz aku gentle mengaku salah aku and mintak maaf kat kawan2 aku.
bukan kawan2 aku je, but orang yg paling aku sayang.MUHAMMAD SYAIZRA.
banyak kali aku lukakan aty dia.aku cakap main sedap mulut je..
marah kt org lain dia jadi mangsa.mungkin ade yang menghasut aku jadi cmni.
ade something yang masok pikiran aku ke ? mintak di jauhkan la sume tu.

kepada sape2 yg penah terasa ngn kate2 aku , aku mintak maaf banyak la.
kadang2 bukan niat aku nak kate semua ni..
ape ponikhlas dari hati"mintak maaf banyak2 "

No comments:

Post a Comment