Thursday 12 May 2011

short sem ??

salam semua :)
banyak minggu , bulan , hari jugak aku ta mengarangkan.
ta terkira lamenye.
okay , hari ni nak cite pasal short sem .

taw ke short neh ape ? haha.
aku pon tataw ape dia..tapi yg pasti aku amek short sem.
nk cerita punye la sedih kene amik short sem. yela, kawan2 lain sebok dok cuty,
dok keje kumpol duit . aku ? kena belaja pulak. hurmm, nasib betol la.

kalau ta ambik ta bole jugk . nanty ta bole aku nak p LI..
psssttt . actually mane bole aku kalah dengan 
si betina yg banyak mulot tp otak satu ape pon tataw.
cakap j banyak . ilmu taraa.

pastu ta bole nk tgok org senang kot , cemburu !
selalu perasan diri dia lawa . padehal tataw la
si jantan2 keparat tu dok kutok2 dia.haha
kite jd perempuan kena la sopan jangan terlalu menggedik .
betol tak ?! haha

short sem ? hurmmm, benda paling bosan taw.
dok dungun yang macam ape entah .
takde sape kt sini .
si "dia" pon takde . taley nak ajak jalan2 .

hurmmm, bosan gyle.
nak buat ape ye ?
tolong la Ya Tuhan ..
sedihnya ~~ :(
lame lagi nak bulan 6

cepat la sikit mase berlalu .
selalu tak tunggu mase . sekejap je rase.
kalau ditunggu cmni la. lame sangat.
macam seribu tahun kat sini .
1bulan lebih rase mcm setahun pulak.

adoh la . knp ye jadi cmni ?
hati jugak ta sabar nak abes kan sem.
lagi setahun stga lagi. tapi yang setengah lagi
kt rumah la. home sweet home ! yuhuu !
praktikal lol . yeah ! mntak2 la lepas result sem neh.


korang semua doakan aku lulus semua ye ?! amiiinn 40x !
tanak drop o repeat pape lagi, tension banget deyh !
DOAKAN KEJAYAAN AKU YE !


No comments:

Post a Comment